Isnin, 15 Disember 2014

3minit Darah Berhenti Serta Merta

TESTIMONI BASIC H2
Assalammualaikum wbt

Orang potong limau saya potong jari akibat nya

Darah keluar banyak sangat Alhamdulillah saya tak panik.Terus ambil Basic H2 titis ke atas jari saya.Siap 

tengok jam lagi.Dalam 3minit sahaja darah saya dah berhenti serta merta.

Apa yang saya rasa memang tak pedih langsung .Segalanya saya serahkan pada Allah swt.Semalam saya 

cuba gosok pada tempat kena kunyit hidup Pun keluar juga.

Pendek kata Basic H2 ni wajib saya bawa ke mana-mana ibarat First Aid kelengkapan keluarga kami.Beli 

dari tahun lepas hampir setahun dah tak habis-habis lagi hehe

Jimat kan.Harga pun murah
.
Maklumat lanjut hubungi saya
Mariani Md Isa
SID : 955872
0196972154

1 ulasan:

  1. pasal basic H ..sy pernah letak pada kasut sy yang bertahi lalat. bintik2 pada kasurt sukan sy.. sbb lupe bwk masuk lama sgt kene panas n lembab kt lua.. last2 bertahi lalat.. leta basic H n biarkan.. warna taik lalat tu pudar.. alhamdulillah.. huhuhuh..

    BalasPadam

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...