Selasa, 25 November 2014

MASAKAN SEDAP DI MABIQ


Assalammulaikum wbt

alhamdulillah selamat sampai di KL rindu sangat masakan di MABIQ.Dekat MABIQ banyak masakan yang

yang tak mampu saya nak diet.Antara masakan yang paling popular dekat MABIQ KUANTAN ialah


PAIS PATIN.Saya ni pula dah la pertama kali makan IKAN PATIN Sebab sebelum ni saya memang tak

makan ikan darat.Sekali rasa memang terangkat tau.Siap order sampai 2ekor bahagian ekor,


PAIS PATIN


Tengok ni sekejap aje kan dan habis sehari tak tahu lah berapa banyak diorang bakar kan.Suasana di

MABIQ sangat lah ramai orang yang datang menjamu selera.Setiap meja di penuhi dengan orang.Bukan

setakat orang islam kita yang makan dekat MABIQ ni tapi saya lihat ada bangsa Cina,Mat Salleh pun ada

PENGUNJUNG MENCARI TEMPAT



































LEPAS KELAS TAK SABAR NAK MAKAN HEHE

BILA LAH NAK MAKAN NI PERUT LAPAR

AGAK-AGAK BERAPA NI



Nampak tak ramai kan orang yang menjamu selera kat MABIQ di Kuantan ni...pertama kali makan dah

buar saya jatuh cinta dengan lauk pauk yang di sediakan.Pertama kali dalam sejarah juga saya datang ke

negeri tok gajah ni.Alhamdulillah buat Shaklee ni makin bertambah rezeki saya dan keluarga.Anda yang tak

cuba masakan di MABIQ sangat lah rugi sebab harga lauk di sini sangat lah murah dan paling best ada

juga durian crepe,kerepek nenek yang sedap bak kata anak saya Memang best hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...