Khamis, 13 November 2014

KULIT KERING BERTUKAR MEMJADI LEMBAB



Assalammualaikum wbt

Salam Jumaat penuh keceriaan.Wah hari ni mengemas meja komputer jumpa Moisturizer ni baru teringat dan tertanya-tanya eh bila lah nak habis kan.Kalau anda nak tahu Moisturizer ni saya beli sejak March 2014.Lama tak...sekarang dah bulan November dah pun.

Nak kata Moisturizer ni mahal tak ada lah pula bawah RM100 juga.Apa yang seronok dia jimat.Ada sahabat lama saya pm tadi dekat FB "Eh apa rahsia kau sekarang amboi seri-seri je kan.Saya teringat Rahsia kecantikan wajib tidur yang cukup dari Jam 10malam sehingga 2pagi Sel-Sel Kulit kita akan bertindak untuk menghasilkan Sel-Sel yang baru.Kalau tidur tak cukup macamana nak cantik kan.

Berbalik pada Krim tadi penat macam mana pun saya wajib apply setiap malam dekat wajah saya ni.Sebab apa pertama saya tidur pakai Air Cond dah tentu senang kulit kedut.So sapu rata ke wajah baru selesa nak tidur.
Alhamdulillah kini wajah saya bertukanr dari kering ke Lembab.Tak payah pakai krim lain pun tak apa kalau keluar.Ok ini fungsi Moisturizer Hydrating.

Hydrating Moisturizer

Melembapkan Kulit Sehingga 24 Jam
Krim tanpa minyak dan tidak melekit yang kaya dengan agen pelembap bagi menyerlahkan kehalusan  dan keanjalan kulit dengan serta-merta.

Terbukti secara klinikal: 

102% peningkatan keanjalan kulit dalam masa 28 hari
195% pengurangan garis-garis halus dalam masa 28 hari
21% pengurangan kedutan dalam masa 28 hari
Kesan yang ketara dapat dilihat dengan serta-merta, dan ia berterusan sehingga 24 jam
Garis-garis halus berkurangan dengan ketara
Hipoalergenik 


HUBUNGI SAYA :

MARIANI BINTI MD ISA
SID : 955872 
0196972154

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...