Sabtu, 4 Oktober 2014

Selfie Terakhir

Sebak melihat gambar Arwah tadi tapi memang saya tak akan upload sebagai menghormati keluarga mangsa..Terkilan dan redha suratan yang terjadi.

Bila baca2 komen negatif dari positif terus saya delate sebab apa tak nak caj caj negatif masuk ke dalam otak saya ni...

Apa yang terjadi semua dah di tetapkan oleh Allah swt tak boleh nak salah kan lori atau mangsa selfie dan sebaliknya...Siapa siapa pun memang tak akan minta benda macam ni nak terjadi kan..Saya harap gambar Arwah Selfie sebelum meninggal tu media tolonglah padam..Jangan kerana nak mencari publisiti kita sanggup tunjuk gambar arwah tersebut...Saya merayu sangat...sebab apa saya kata demikian kita tak tahu ke depan Ajal Maut kita bagimana..

Bayangkan jika itu keluarga kita yang terjadi...Jangan nak komen negatif pda insan lain yang mereka sendiri tak tahu benda nak jadi.

Sama samalah kita Hadiahkan Al-Fatihah kepada Arwah.. dan keluarga Mangsa..Salam Takziah di ucapkan...Kepada abang saya Mohd Faizal yang masih belum sampai dr Ipoh ke Alor Setar hati2 pulang di Jalan Raya.

Ingat lah Allah swt sentiasa bersam orang orang yang sabar..Dekat Kuala Lumpur sekarang hujan lebat sangat...Rindu pada mak abah serta keluarga & Keluarga Mertua...Moga di permudahkan urusan kami di besok hari

Salam AidilAdha 1435H

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...